Autor: / 2 gru 2014 / 10 Comments / , ,

We can do it pink!

Często pytacie mnie o mój ulubiony jasny lakier pod naklejki wodne. Mam jeden. Nadaje się głównie pod te jasne, ale i ciemne można na niego kłaść. Essie We can do it pink! to prawie biały, dwuwarstwowy, szybkoschnący i trwały lakier, który mam przez przypadek i dobijam dna. U mnie w szafie Essie go nie ma, więc smuteczek. Nie lubię czystej bieli, więc jeżeli macie tak samo jak ja to ten odcień powinien Wam się spodobać.

Na zdjęciach macie dwie warstwy bez topu. Błysk to zasługa lakieru solo. U mnie na naturalnych paznokciach wytrzymuje po 5-6 dni, i jest to jedyny Essie w mojej kolekcji który nie odpryskuje zbyt szybko. Dobrze się nim też stempluje, jest kredowy więc kolor wychodzi dość mocny. Jedyny minus jest taki, że lakier jest dość rzadki, więc trochę czasu minęło zanim nauczyłam się nim malować bez zalewania skórek i połowy biurka :D Osobiście wolałabym też gruby pędzelek, ale jak się nie ma co się lubi to się bierze co pod ręką.


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

10 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum