Autor: / 19 gru 2014 / 23 Comments / , , , , , , , , , , , ,

Udekoruj paznokcie na święta

 Jako że święta za pasem a ja w sumie miałam i mam ogrom pomysłów uznałam że zrobię zdobienie na konkurs. Zdecydowałam się na każdy paznokieć inny, co sprawiło że mogłam zrealizować aż 4 pomysły w jednym mani! Mamy tu stemple, malowanie od ręki, malowanie po taśmie, ozdoby, gąbkowanie i piasek. Mix podoba mi się bardzo, w pracy też całkiem sporo komplementów zdobył, więc uważam że jest sukces. Kciuki pomalowałam po prostu piaskowymi lakierami - złotym (lewy) i srebrnym (prawy). Wskazujące pomalowałam dwiema warstwami IsaDora - Femme Fatale, na to dołożyłam gąbką brokat Golden Rose Care+Strong 164 i stemple z płytki MoYou London Festive 06 białym lakierem Sinful Snow Me White.

 Na środkowych paznokciach mam jedną warstwę Barry M Silver Foil, na tym gąbką dołożony holograficzny brokat Safari (bez numerka), liście namalowane lakierem Colour Alike 203 Love Las i na koniec dodałam czerwone piegi. Na serdecznych jest choinka. Mamy tu 2 warstwy Love Lasa, jedną warstwę zielonego brokatu Inglot 606 (909?) nałożonego gąbką i trochę ozdób. Metalowe kółka są z BornPrettyStore, w środki włożyłam czerwony i srebrny brokat. Gwiazdki są z okolicznego sklepu, a czarne spody od mojej mamy :P Małe paznokcie to dwie warstwy Sinful Colors Snow Me White, czerwone paski to Isa Dora a złote dodatki to Orly Lavish Bash. Na całość poszedł top Bell Bio 3in1.

 Wykorzystane lakiery: 
w treści postu



Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , , , ,

23 komentarze :

  1. jezu,ja się nie mogę napatrzeć!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pazurek z choinką misterny O.O <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo podoba się czerwień ze śnieżynkami :-) Idealnie:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne! Zazdroszczę, chyba bym tak nie umiała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokieć z płatkami śniegu najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najładniejsze świąteczne mani jakie do tej pory widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix! bardzo podoba mi się złoty piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW przepiękne <3 cieżki wybór mieć będziemy oj ciężki ale ciesze się i dziękuję za zgłoszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne! chcę takie na święta i trzymam kciuki! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) podwójnie w sumie, bo miło byłoby wygrać :)

      Usuń
  10. Pięknie wyglądają, fajny miałaś pomysł na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej co za wspaniały mani ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum