Autor: / 22 gru 2014 / 10 Comments / , , , , , ,

Pink Meadow

 Podejście do różowych lakierów trwa, dalej sięgam jednak po te jasne, niezupełnie kryjące. Na fuksje przyjdzie czas, póki co korzystam z miłości do kolorów dziewczęcych i delikatnych. Tym razem połączyłam je z kwiatami odbitymi z płytki MoYou London oraz z brokatowym topem Nails Inc. nałożonym gąbką. Lubię go, chociaż początkowo nie wiedziałam jak go użyć, bo do niczego mi nie pasował. Dojrzał jednak, i chyba już wiem kiedy go stosować.

 Po raz kolejny też doceniam swoje szczęście kiedy znalazłam białego Sinfula. To jest pierwszy biały lakier którym mi się naprawdę świetnie stempluje! :) Mani z różem już nie będzie, to było ostatnie z trzech dostępnych na moim dysku. Przyszła pora na coś bardziej zimowego :) Może w końcu użyję płytek świątecznych, bo póki co leżą z niebieską folią i czekają na moją wenę.

 Wykorzystane lakiery:
 17 Simply Pink
Nails Inc Garden Party - Westbourne Gardens
Sinful Colors Snow me White
MoYou London Mother Nature #11
Sally Hansen Insta-Dri

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

10 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba :) A co do stemplowania to chyba Ci podkradnę ten lakier :D Ja mam do tego dwie lewe ręce...

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie ;) ja uwielbiam takie pastelowe róże :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie, takie troszkę ślubne ;) uwielbiam takie delikatne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyszły :) mam podobne lakiery z Life, fajne uzupełnienie dla zwykłego manicure

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam te z life, ale jeszcze ich nie użyłam :P

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum