Autor: / 10 gru 2014 / 13 Comments / , , , , ,

Ostatnie powiewy jesieni

W Bristolu zimy jeszcze nie ma, a jeśli jest to na pewno nie taka znana z definicji nam, Polakom. Jest zimno, ale nie nieprzyjemnie. Nie ma śniegu, chociaż czasami pada deszcz. Mróz w nocy się zdarza, ale w ciągu dnia słońce przyjemnie grzeje. Nie wiem do końca jaka pora roku jest, więc będę przeplatać zdobienia zimowe i jesienne :)

Tym razem na tapecie kolekcja Barry M, które mam tylko dlatego że miałam kupon do wykorzystania na markę a że większość lakierów Barrego mam, to padło na to. Nie urywają mi tyłka, ale są fajne, tym bardziej że u mnie w zbiorach ze świecą można było takich kolorów szukać. Mam nadzieję, że nie polecą w kąt po jednym użyciu, bo krycie, schnięcie i trwałość są świetne. Do tego płytka BPS, która również mega pozytywnie mnie zaskoczyła i jak widać odbiła wzór całkiem nieźle. Zawalił lakier, bo Barry M do stemplowania się niekoniecznie nadaje :)

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Wykorzystane lakiery:
Barry M Paprika
Barry M Mustard
Models Own Golden Shore
Płytka BP-07 BornPrettyStore
Venita top szybkoschnący

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

13 komentarzy :

  1. Dobrze, że ta jesień się już kończy :)

    Pozdrawiam, naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żółty ma fajny kolor, chyba jedyny jaki by mi pasował ze wszystkich żółtych <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te żelowe Barry M, chociaż ta jesienna kolekcja mnie nie powaliła ;) zamówiłam sobie tylko Chai bo mam ostatnio fazę na szarości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chai mi się podoba, i ta przygaszona zieleń jest ładna :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum