Autor: / 27 gru 2014 / 19 Comments / , , , , , , ,

Lace, lace everywhere!

Jak u Was po świętach? Ja w sumie nawet nie czułam że były, poza choinką w domu totalnie nie widać że to jakiś szczególny czas. Nawet śniegu nie ma, więc już totalnie do dupy :P Oczywiście pogoda jest kiepska więc zdjęć nowych zrobić nie mogę, a to oznacza że zamiast mojego ostatniego mani zobaczycie dziś zdjęcia sprzed 3 tygodni, kiedy zdecydowanie zbyt często sięgałam po płytki BPS. Powiem więcej - cały czas sięgałam po jedną :D Udał im się wzór, bardzo lubię!

Motyw koronki jest fajny, kiepsko mi się odbijało bo tło przygotowałam dzień wcześniej, przez co było w 100% suche i nie łapało tak wzoru. Niemniej efekt mi się spodobał, szczególnie zabawa w gradientowe tło. Niestety, zbyt leniwa jestem na więcej takich eksperymentów póki co.

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Wykorzystane lakiery:
Models Own Sundress
Barry M Miami
Models Own Coconut Cream
Essence stamp me black!
Płytka BP-02
Venita top szybkoschnący

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

19 komentarzy :

  1. Ja też nie czułam w tym roku klimatu świąt, a śniegu od wczoraj u nas sporo :) Paznokcie śliczne! Cudny wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jest troche śnegu, spadł wczoraj :) a pazurki miodzio, ta plytka z bps jest czadowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta płytka :-) a u mnie śniegu i lodu od wczoraj mnóstwo - jako kierowca mam już dość..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja jestem zbyt leniwa na bycie kierowcą :D

      Usuń
  4. podoba mi się wzorek, taki kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! Ja bym zrobiła na niebieskim bo ostatnio go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już na zielonym i różowym, teraz mnie fioletowy korci :)

      Usuń
  6. Piekna jest ta plytka a calosc zdobienia wyglada oblednie!

    OdpowiedzUsuń
  7. super! piękne tło dla stempla

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdobienie bardzo mi się podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum