Autor: / 14 gru 2014 / 24 Comments / , , , , , , ,

Christmas mani 3 - candy stick, snowflakes and bears

 Prezenty popakowane czekają pod chujinką, prezent ode mnie dla mnie czeka na koncie bankowym na użycie, porządki końcoworoczne zrobione, wishlista zamknięta. To był dobry rok, szczególnie jeśli chodzi o rozwój mojej wiedzy, pracę oraz przyjaźnie. Nieszczęsna końcówka uraczyła mnie zapaleniem powiek (niech Was buk uchroni od nieprofesjonalnych lekarzy ignorujących pierwsze oznaki poważnego problemu) i mam nadzieję, że na tym zła passa się skończy. W styczniu planuję wizytę w Polsce, ale zanim to nastąpi lecę w inne miejsce, w którym odpocznę kilka dni, pozwiedzam i pozachwycam się widokami. Tymczasem zabijam nudę nowymi mani, na które i tak nie mam czasu i robione w pośpiechu rzadko wychodzą tak, jakbym chciała. Tu zawiodło światło, nie zauważyłam że wyczyszczona płytka miała zahaczone w wzór włókna z płatków kosmetycznych. Efekt widać na płatku śniegu. Muszę kupić kolorowe gumy do stempla, wtedy takie rzeczy będę widzieć przed aplikacją wzoru na paznokieć.

 Oprócz stempli użyłam też naklejek, które mnie pozytywnie zaskoczyły przyczepnością i zawiodły trwałością. Top je... rozmazał. Rozpuściły się, skubane, ale za o zmyć się nie chciały. Zawaliłam przy wskazujących, bo zamiast użyć tasiemek... malowałam odręcznie. Taki ze mnie artysta! Ale to nie ostatnie podejście, bo mi się to spodobało i chyba jeszcze ze dwie wersje machnę.

 Wykorzystane lakiery:
 Astor Fashion Studio 025
Orly Star Spangled
Sinful Colors Snow Me White
Orly Lavish Bash
Naklejki Ebay
MoYou London Festive 06
Sally Hansen Insta-Dri

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

24 komentarze :

  1. Boże jakie słodkie! :) A gdzie lecisz? :) Pochwal się szybko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem! :D do samego końca będzie tajemnica! :D

      Usuń
  2. Ojeju. Ja nie mogę już patrzeć na Twoje cuda. Są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten misiu jest cudowny. Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pazurki! Wyglądają na baaardzo pracochłonne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w sumie około godziny je robiłam :)

      Usuń
  6. chcę takie, chcę :) bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym umiała robić takie malunki na paznokciach... :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba taki miks :) uroczy misiaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne szczególnie środkowy i serdeczny palec, a ja już myślałam że to na mój konkurs zdobienie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe niedociągnięcia, ale manicure podoba mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ani noc, ani warunki ogólnie nie sprzyjały. Sama mam żal, że nie miałam możliwości zrobić tego lepiej :(

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum