Autor: / 5 gru 2014 / 17 Comments / , , , , ,

Christmas Mani 2 - Tinsel

Kojarzycie robione z ciętej folii łańcuchy na choinkę? Będąc dzieckiem zawsze nosiłam je na szyi. Ubierałam do tego szpilki mojej cioci, miałam kredkę która robiła mi za papierosa i zgrywałam te wszystkie damy z filmów. Do dziś mi zostało, że lubię te łańcuchy macać, fajnie się elektryzują. Mniej fajnie jest, jeśli bawię się nimi w pracy a chwilę później dotykam metalowego stojaka - pieści troszkę :) Dzisiejsze mani nie było łańcuchem inspirowane, ale obrabiając zdjęcia doszłam do wniosku że w sumie to mi tu pasuje :)



Nie byłabym jednak sobą, gdybym czegoś nie zmieniła i tak choinkowy łańcuch został dodatkowo ozdobiony koronką. Orly LB nakładałam gąbką, więc krycie jest lepsze niż normalnie. Koronka ładnie się wtopiła a całość dalej wyglądała dość świątecznie. Generalnie jeszcze się nie nastrajam, ale chciałabym w końcu mieć normalne święta. Mam nadzieję, że za rok się uda :)

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Wykorzystane lakiery:

Barielle Midnite Madness
Orly Lavish Bash
Płytka BP-02
Barry M Golden Foil
Sally Hansen Insta Dri


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

17 komentarzy :

  1. Uwielbiam Twoje pazurki :) A ten mani jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie i świątecznie. Kojarzy mi się z ozdobami choinkowymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają :) Idealne na święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodź i pomaluj proszę tak moje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że to prostsza wersja to bardziej podoba mi się ta bez ornamentu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie lubię obie. Ta bez ornamentu ma w sobie coś, chwilami wydawało mi się że przegięłam dodając stemple :P

      Usuń
  6. też mam tą blaszkę z koronkami, efekt można uzyskać niesamowity jak tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum