Autor: / 4 gru 2014 / 14 Comments / , , , , ,

Christmas Mani 1 - wrapping paper

W końcu mam chwilę czasu na nadrobienie komentarzy i napisanie nowego postu. Mamy już grudzień, więc pora na bardziej świąteczne motywy. Dzisiejszy nie jest taki w 100% ale kojarzy mi się z papierem do pakowania prezentów i właśnie dlatego takie a nie inne połączenie kolorystyczne :) Ja wszystkie prezenty mam już popakowane i przygotowane, więc do samych świąt mam święty spokój i brak ważnych wydatków :)

Nie wiem czy dobrze to widać, ale paznokcie nie są jednolitego koloru. Całe pomalowałam ciemnym brązem, środki wygąbkowałam odcieniem mlecznej czekolady i dopiero na taki gradient nałożyłam stemple. Odbity wzór dodatkowo uzupełniłam ćwiekami w kolorze srebrnym, co dodało im odrobiny błysku i ukryło kilka niedociągnięć, które moja płytka z BPS zrobiła. Odbija dobrze, tym razem zawaliłam ja i mój pośpiech :)

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Wykorzystane lakiery:
Barry M Cocoa
Barry M Chilli
Sinful Color Snow Me White
Venita top szybkoschnący

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

14 komentarzy :

  1. muszę sobie sprawić tą biel do stempli ;)
    świetny wzór, całość bardzo świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Daj znać jak Sinfula upolujesz, też sobie kupię zapas :D

      Usuń
  2. wow, swietnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zachwycałam się pazurkami, ale dziś to po prostu rewelacja rewelacji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świątecznie, mi się kojarzy ze stroikami świątecznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się kojarzy z tą roślinką świąteczną, gwiazdą betlejemską :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ma sens! Tylko te kwiatki chyba czerwone są, nie? :D

      Usuń
  6. ale piękna płytka i całe mani też jest cudowne :) wzór się idealnie odbił i już mnie skusiłas ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na płytkę za $0.99 to jest naprawdę super :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum