Autor: / 3 gru 2014 / 23 Comments / , ,

Blingmania

 Jako że robiłam sobie refill na paznokciach to i mani ogarnęłam. Tym razem bez szaleństw, bo się za bardziej naturalnymi kolorami stęskniłam. Postanowiłam za to w końcu sprawdzić jak się u mnie spisze cały paznokieć pokryty cyrkoniami i okazało się, że jest dobrze. Top na cyrkoniach ładnie je przymocował i sprawił, że wytrzymały dwa dni pracy. Jedna tylko odpadła podczas mycia włosów.

 Ciężko było mi przymocować cyrkonie, bo skończył mi się zwykły top, a szybkoschnący schnie za szybko (no kto by pomyślał!) i musiałam sobie to na raty rozkładać. Uwielbiam w tych cyrkoniach to, że mimo topu nie matowieją i mienią się w słońcu. Mam nadzieję, że osoby, które kupiły cyrkonie na wyprzedaży blogowej podzielają moje zdanie :)

 Wykorzystane lakiery:
 17 Simply Pink
Cyrkonie - ebay
Sally Hansen Insta Dri


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

23 komentarze :

  1. Ja cały czas planuje zrobić taki mani ale właśnie boje się szybkiego polubienia cyrkonii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentują na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki masz ładny kształt paznokci! Mani też mi się podoba, niby delikatnie, ale nie mdło, z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie 5 minut by taki mani nie wytrzymał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nosiłam jeszcze takiego mani, żeby cały paznokieć był w cyrkoniach. Czy takie mani było wygodne? Bo wygląda super ładnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wygodne, zalane topem bezbarwnym zupełnie nie haczy :)

      Usuń
  6. bling bling pełnym paznokciem! uwielbiam takie dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie się prezentuje ten jeden pazurek ;) ja marzę o takim, ale zrobię go na hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się powoli przekonuję, że może pora na hybrydy :)

      Usuń
  8. oh! i love it!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie jeśli chodzi o całość, choć najbardziej przypadł mi do gustu sam lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) lakier w sumie u mnie ostatnio leżał nieużywany, dopiero od tego mani zaczęłam "wracać" do różu :)

      Usuń
  10. O dziwo podoba mi sie! Ja chyba ostatnio sie starzeje i mi sie zmienia gust, bo podobają mi sie takie pazury i to bardzo! Błyskotki <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wygląda :) ja cyrkonie od Ciebie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się że Ci się podobają :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum