Autor: / 7 lis 2014 / 29 Comments / , , ,

Za dużo wszystkiego

Ostatnio przeglądając profile na Instagramie trafiłam na kilka dziewczyn, które tworząc mani dodają ozdoby. Dużo ozdób. Chwilami uznawałam że za dużo, ale całość mi się podobała. Uznałam, że szuflada pełna słoiczków zobowiązuje i postanowiłam spróbować. Wyszło na wypasie i bardzo mi się efekt końcowy podobał. Nic nie haczyło, nic nie odpadło a przy zmywaniu zębami ściągałam część ozdób. Jedyne co mi nie pasowało to kształt paznokci, ale dwa dni później i tak uzupełniałam fiberglass więc uznałam że nie ma sensu ich piłować.

Zrobienie całości na obu dłoniach zajęło mi łącznie z czekaniem aż wyschnie około 2h. Samo nakładanie ozdób to 20-30 minut, w zależności od tego jak dobrze mi patyczek łapał ćwieki. Najbardziej się cieszę z odkrycia sposobu na zużycie bulionu, bo pokrywanie nim całych paznokci do mnie zupełnie nie przemawiało. Dajcie znać, czy chciałybyście zobaczyć inne wersje kolorystyczne :)

Wykorzystane lakiery:
Golden Rose Rich Color 101
Ozdoby Ebay/BPS
Dor Wet Look

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

29 komentarzy :

  1. podoba mi się ;) też muszę coś takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo mi się to podoba że oglądałam z otwartymi ustami! genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy barok na paznokciach :D ale mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda, na niektóre okazje, do stonowanej, prostej reszty takie zdobienia cudnie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) I inne kolory są niezłą opcją, ale czasu nie mam żeby próbować :D

      Usuń
  5. Jak dla mnie to wcale nie za dużo :-)) Uwielbiam jak się dużo dzieję na paznokciach, jak błyszczy i się wyróżnia. Może kolor dałabym jakiś wyraźniejszy, ale super Ci wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no :D na bogato :D ale mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o wow! zawsze autorki takich zdobień budzą we mnie podziw dla ich anielskiej cierpliwości:)
    ciekawe, bardzo zdobne, ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cierpliwości mi pod koniec brakowało :D

      Usuń
  8. Na bogato,ale wygląda super:) Dobrze ze się dobrze trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne ułożenie tych ozdób :) bardzo mi się podoba niby duży a jednak wszystko ze soba tak super gra a jeszcze tek kolor bazowy cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna propozycja nawet na ślubny mani, sama chyba się skuszę na takie rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądając te paznokcie, na samym początku jest świetny efekt, lecz te paznokcie do codziennego użytku się nie sprawdzą. Widzę że dużo pracy i pomysłu włożyłaś w te paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co stoi na przeszkodzie żeby nadały się do codziennego użytku? :)

      Usuń
  12. Poprostu Przepych!!! :) Świetny efekt udało Ci się uzyskać.:) Bardzo mi się podoba. Muszę spróbować sama coś takiego wyczarować. Faktycznie trzeba zacząć pozbywać się starych zdobień na poczet nowości.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! co za misterna robota :) cudowne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum