Autor: / 8 lis 2014 / 18 Comments / , ,

Starcrossed

Dokładnie pamiętam jak robiłam to mani. Oglądałam film The Fault in Our Stars i akurat byłam na momencie w którym Gus i Hazel siedzą sobie w restauracji. Nazwa lakieru SH skojarzyła mi się z tytułem filmu i uznałam że trzeba coś zmalować, a że akurat miałam pod ręką maleństwo od L'Oreala to wyszło jak wyszło. Ostatecznie byłam bardzo zadowolona i bardzo popłakana bo zakończenie jest smutne. Obejrzyjcie, bo warto. Szczególnie jeśli potrzebujecie ckliwego love story z problemami :)
I remember what inspired me to make this manicure, I was watching „The Fault of Our Stars” movie, and was exactly at the scene when Gus and Hazel are in a restaurant. The name of a varnish from SH associated with the name of the move and I felt like making something new, and as I had this baby from L’Oreal within the grasp of my hand – there it is! In the end I was satisfied and tearful, as the ending was really moving. I’d recommend it, good watch. 

Jak widać nie ma tu żadnej filozofii. Dwie warstwy L'Oreala, na kciuki i serdeczne po jednej warstwie Sally Hansen. Darowałam sobie dawanie topu, bo uznałam że jest to strata czasu a chciałam iść spać. Top SH mienił się świetnie i nie żałuję ani grosza na niego wydanego. Jest trochę jak złoty Fairy Dust :)
There isn’t anything really advanced about the manicure itself. Two layers of L’ Oreal, on the thumb and ring finger one layer of Sally Hansen. I didn’t apply any top as I didn’t want to waste time – really wanted to go to bed, haha. The top layer from SH was glittering outstandingly, I don’t regret any penny spent on it as it’s great!

Wykorzystane lakiery:
Used varnishes:
L'Oreal 204 Budoir Rose
Sally Hansen 854 Starcrossed

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

18 komentarzy :

  1. Proste i piękne,lubię taką prostotę z pięknymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten film. Popłakałam się na nim, a rzadko płaczę na filmach. Ta historia była taka smutna i wspaniała zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten top jest cudny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ten top z sh jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten złoty pyłek SH dodaje niebywałego uroku temu lakierowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten top z SH jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Złoty Fairy Dust to Golden Enchantment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nawet nie wiedziałam że jest złoty odpowiednik? :D

      Usuń
  8. piękny kształt paznokci, bardzo ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum