Autor: / 24 lis 2014 / 28 Comments / , ,

Moyra Sugar Sand 861-868

Jednak opisując ostatnio kolekcję Moyry skłamałam. Napisałam tam, że jest to ostatni post, tymczasem to dziś zobaczycie ten zapomniany. Kolekcję Sugar Sand zamówiłam już z innej strony, płacąc więcej ale mając pewność że dotrze do mnie cała i zdrowa. Trzy z tych lakierów są dla mnie, reszta dla Kasi, ale tym razem zdążyłam zapytać o możliwość zeswatchowania kolekcji zanim jej ją wysłałam. Cała kolekcja ma dość delikatne kolory, które kryją po dwóch warstwach, schną bardzo szybko, zmywają się stosunkowo łatwo i nie odbarwiają płytki. Opisy poniżej sobie daruję, bo musiałabym po prostu kopiować i wklejać to co napisałam przed momentem.

861 Angel Dust - biel z perłowym połyskiem. To jedyny lakier, który mógłby dostać i trzy warstwy jakby się ktoś uparł. Ładny, delikatny.

862 Wishing Well - bardzo jasny baby pink. Też trochę perłowy, ale jednak mniej.


863 Closer - coś co miało być pastelową pomarańczą. Kolor wg mnie rzadki, nie do końca mnie urzekł.


864 Dolphin - perłowy baby blue. Ładny, subtelny, niemniej nie mój typ.


865 Daydream - czerwień z domieszką pomarańczy, albo jakiś dziwny róż. Wszystko zależy od światła więc ciężko tu cokolwiek napisać.


866 Feel You - piękny róż. Mój ulubiony z tej kolekcji, zdecydowanie przyciąga wzrok pomimo tego że ciemny wcale nie jest.


867 Cinema - bardzo jasny fiolet. Oczywiście też mój, bo ja fiolety uwielbiam. Piękny jest i koniec.

868 Brown Sugar - jako właścicielka puszki z brązowym cukrem potwierdzam - to ten kolor.

Który podoba Wam się najbardziej?

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

28 komentarzy :

  1. Niebieski i fioletowy to moje faworyty :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, wszystkie fajne! :D Nie potrafię wybrać najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolorki i ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu kolory bardziej podobają mi się na wzorniku, nie są na nim takie błyszczące ;)
    No i najpiękniejszy jest fiolet, bez dwóch zdań! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jakbym zdjęcia na paznokciach robiła następnego dnia to też by lekko zmatowiały, ale wtedy bym miesiąc recenzję robiła :D

      Usuń
  5. Lovely Baltic sand ma identyczny jak 864 Dolphin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie można kupić taką podkładkę pod lakiery? to co na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten niebieski muszę sobie sprezentować, bo mimo iż wykończenie ma nie takie jak lubię to kolor ma śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie fiolet jest najpiękniejszy. EW

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko mi stwierdzić, który podoba mi się najbardziej. Prawie każdy ma w sobie "coś" co skłoniło by mnie do malowania nim paznokci ;-) Mają ładną fakturę, wygląda na taką delikatną - piasek, ale drobnoziarnisty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki typowy piasek w sumie, drobinki są równe, a nie jak to czasami bywa różne i potem całość wygląda źle.

      Usuń
  10. najbardziej mnie urzekł Twój fiolet i ten baby pink :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój fiolet :D Aż żal, że nie kupiłam dla siebie :<

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum