Autor: / 14 lis 2014 / 25 Comments / , ,

Moje pierwsze nie-tinty

Jak na rynku pokazały się tinty od OPI to poprosiłam mamę o kupienie mi w hurtowni kilku sztuk najtańszych lakierów, które będą wyglądały tak, jakby chciały kryć ale nie mogły. Mama się spisała, kupiła 6 i zadowolona mi je dała. Mówi mi - Domi, one po złotku były (złotek to po śląsku złotówka :P) więc się cudów nie spodziewaj.
Pomyślałam sobie że one nie wyglądają jak lakiery najwyższych lotów i naprawdę mocno się zdziwiłam jak się okazało, że kryją lepiej niż niejeden lakier za piątaka. Żaden z nich nie ma numerka, więc musicie zadowolić się zdjęciami i informacją nt. warstw. Kolorów jest od groma, są lepsze i gorsze, mnie jak widać trafiła się całkiem niezła partia.

Perełka, której na zdjęciu na górze nie ma. Dwie warstwy, schnie szybko. Na tint za mało kolorowa, za to na czarnym lakierze wygląda całkiem spoko.

Żelek, potrzebujący trzech warstw. Schnie najdłużej, ale najładniej błyszczy.

Pomarańczka z shimmerem, dwie warstwy i kolor cudny wychodzi. Tyle szczęścia za złociaka!

Dwie warstwy, krem jak się patrzy. Kredowy trochę (o ile można tego określenia użyć do lakierów o innym kolorze niż biały)

3 żelkowe warstwy, kolor mi się niesamowicie podoba!

3 warstwy typowego żelka.

Dajcie znać czy sięgacie czasami po takie totalne taniochy i na jakie marki zwracacie wtedy uwagę :)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

25 komentarzy :

  1. ja na lakier za 1 zł to fenomenalnie kryją, a kolory cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Na paznokciach wyglądają pięknie :) Ja czasem kupowałam na targu takie po 2-3 zł najbardziej zawsze mi się podobały te brokatowe,ach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze tak robiłam :D mieli gwiazdki i serduszka! :D

      Usuń
  3. Mam 2 lakiery tej firmy i bardzo je lubię ;) pomaranczka mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. taniochy są :D głównie to Safari, dostępne w chińskich marketach :D za max 2 zł ;P ale chyba najbardziej ten zielonkawy lakier mi przypadł do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te lakiery - moja mama miała jakieś :) Ja skusiłam się na Allegro na lakiery za złocisza i też są lepsze, jak i gorsze, ale generalnie większość nadaje się do malowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na allegro jeszcze nie kupowałam, chociaż korciło mnie kiedyś :)

      Usuń
  6. Ostatnio na allegro kupiłam cztery lakiery po 1 zł "n.t.n" z allepaznokcie - oooj, najgorzej wydane 4zł w życiu ;-D Niby kryją, ale zostawiają straszne smugi, jakby pędzelki były za twarde i rysują po poprzednich warstwach lakieru. Ogólnie nie polecam. Natomiast z innych tanioszek to firma Editt (z której są bohaterowie dzisiejszego postu) bardzo fajnie się sprawdza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Editt mnie bardzo pozytywnie zaskakiwał zazwyczaj :)

      Usuń
  7. ja lubię lakiery lemaxa, ale powiem Ci że te też są fajne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie niestety nie zauroczyły te kolorki, widzę że lekko przebijają. Ale patrząc na cenę, to może i bym kupiła jeśli potrzebowałabym lakieru na jedno wyjście.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je brałam bo właśnie słabe krycie chciałam mieć :)

      Usuń
  9. Jej, podobają mi się! Za złotówkę to bym wszystkie brała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten ostatni kolor jest odlotowy i ogólnie, poza pierwszym wszystkie bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pierwszy tylko na czerni się podoba. Solo jest obrzydliwy :D

      Usuń
  11. owszem ciągle kupuję tanie lakiery, najdroższy jaki kupiłam to był może za 6zł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ten malinowy jest niesamowity. Ja niestety nie mam dostepu do takich okazji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w UK też nie, jedynie mama czasami mi coś kupuje

      Usuń
  13. aż dziw bierze, że po 1zl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum