Autor: / 26 lis 2014 / 10 Comments / , , ,

Magenta

Znowu nadszedł kryzys i mi się nie chce na bieżąco obrabiać zdjęć. Na szczęście kiedyś w przypływie weny zrobiłam sobie trochę folderów na zapas, więc korzystam ze staroci. Mamy tu połączenie lakieru magnetycznego i topu OPI który dorwałam w TiKeju. Filozofii zero, bo i weny wtedy nie miałam. Zdjęcia zrobiłam po trzech dniach noszenia, więc odrost jest i końcówki nieco się starły. Poza tym ubytków brak, więc chyba jest sukces. Rozpisałabym się bardziej, ale ani czasu ani ochoty nie mam. Przeprowadzka mnie totalnie wykończyła.

Wykorzystane lakiery:
Sally Hansen 905 Red-y Response
OPI Muppets World Tour
Bell Bio 3in1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

10 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum