Autor: / 9 lis 2014 / 17 Comments / , , , ,

Elegant red

Na krótki czas ja (Michał) przejmuję władzę nad blogiem, Dominika jest w trakcie przeprowadzki a przecież nie mogliśmy was kochani zostawić bez codziennej dawki mani.

Jeśli jeszcze nie znudziły Wam się czerwone paznokcie w moim wydaniu to dziś mam kolejną propozycję. Mani zrobiłam jakiś czas temu przed wyjściem na basen. Nie miałam żadnego pomysłu, więc sięgnęłam po czerwień Tate. Ta niestety wymaga dwóch warstw i schnie długo, więc zdecydowałam się na jedną warstwę i wyrównanie ewentualnych smug czerwonym glitterem Orly. Wyszło to całkiem ładnie, więc dorzuciłam tylko uwielbiane już przeze mnie naklejki i top i poszłam pływać.
If you aren’t yet bored by red nails – read ahead. Manicure was made quite some time ago, before going the swimming centre. I didn’t have much of an idea, so I chose this beautiful red from Tate. This was, quite unluckily requires two layers and takes quite long to dry; therefore I went for one layer and smothered out any smudges using red glitter from Orly. This worked out quite well, so I added a few of my beloved stickers and a top, after that I was ready to swim.

Po czerwień sięgnęłam wtedy po dość długiej przerwie i od tego czasu korzystam z tego koloru coraz częściej. Dobrze, że idzie jesień i zima, wtedy jakoś mi to bardziej leży na paznokciach i jakoś tak fajniej się komponuje z bladą skórą :)
Honestly speaking, I didn’t use so much reds back than – from that moment I tend to use reds much more. Winter is coming; during this time I have a higher tendency to use reds as they blend it very well with paler skin.


Wykorzystane lakiery:
Used varnishes:
Nails Inc Tate
Orly Star Spangled
Naklejki ebay
Sally Hansen Insta Dri

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

17 komentarzy :

  1. Witamy P. Michale :)
    Mam pytanie gdzie P. Dominika zakupiła te białe "kubeczki" które sa na ostatnim zdjęciu w tle ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello,
      Kubeczki były zakupione w Ikei, o ile się nie mylę nazywają się "Skurar", prócz białego istnieją również inne warianty kolorystyczne.

      Usuń
    2. Psst! Jest tylko biały i czerwony! :) Są różne wielkości i kształty ;)

      Usuń
  2. Witamy Pana Michała serdecznie :)
    A paznokcie cudne,piękne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello,
      Co do pazurków zgadzam się - praca Dominiki zawsze pierwsza klasa! :)

      Usuń
    2. No dziękuję, dziękuję :D

      Usuń
  3. ten z orly ślicznie się mieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham wszelkie czerwieni, więc i to mi sie podoba. Ten blogger z orly jest slicznusi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie! A te naklejki w ogóle boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum