Autor: / 25 lis 2014 / 14 Comments / , ,

Dermedic - preparat punktowy NormAcne

 Dzisiaj zacznę dwudniowy maraton z marką Dermedic a zaraz po nim ogłoszę wyniki konkursu, które miały ukazać się już jakiś czas temu ale moja nieobecność poprzesuwała je w czasie. 
Wspomniany maraton zacznę od małej tubki, która miała mi pomagać w walce z niedoskonałościami. Preparat punktowy NormAcne znalazłam w kuracji 30-dniowej która swoją drogą zdążyła się skończyć i do dziś mam 2 produkty z serii - żele myjące, które po prostu kupiłam i właśnie żel na niedoskonałości. Okazało się, że mam tubkę pełnowymiarową, w aptekach za 15g produktu trzeba zapłacić ok. 10 zł.

Wg opisu na wizażu produkt działa tak:
 Preparat punktowy zalecany na stany zapalne o podłożu trądzikowym.
Zmniejsza trądzikowe zmiany zapalne już po 6 skuteczność potwierdzona badaniami.
Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie. Ma pozytywny wpływ na redukcję przebarwień skóry, powstałych w wyniku likwidacji zmian trądzikowych.
Oczyszcza zaczopowane pory. Nie zawiera kompozycji zapachowej
Hypoalergiczny.


 Tubka jest mała, poręczna i z higienicznym dozownikiem. W środku zaś znajduje się przezroczysty żel o zapachu kojarzącym mi się z dentystą. Plus jest taki, że zapach wyczuwam tylko przykładając nos do dozownika, na skórze nie odczuwam nic. Do opakowania nie mogę się doczepić, nawet zbliżając się do końca zawartości nie mam problemu z jej wydobyciem.

 Co do działania natomiast - po nałożeniu produktu na niedoskonałości które zdążyłam wcześniej rozdrapać (taki nawyk, niestety) odczuwałam lekkie pieczenie, ale ja to uczucie lubię więc nie jest to dla mnie minus. Wszystko goiło się minimalnie szybciej aczkolwiek znam preparaty, które radziły sobie w jeszcze krótszym czasie. Zaletą tego jest to, że choć na efekty czekałam dłużej to skóra wokół zmiany nie była przesuszona i ściągnięta. Nie zgodzę się tylko z tym, że znikają przebarwienia, bo tego nie zauważyłam. Na drobne niespodzianki jest dobry, zdecydowanie łatwiej pozbywałam się ich z twarzy, przy tych wielkich potrzebuje dodatkowych aplikacji i czasu. Polubiłam go, więc jak się skończy to pewnie kupię znowu, bo i cena przyjemna i dostępność świetna :)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

14 komentarzy :

  1. Miałam go, ale totalnie się nie sprawdził - nie robił po prostu nic. I jeszcze mi się opakowanie rozwaliło przy dozowniku, porażka ;) Ale dobrze, że Tobie pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomagać pomaga, chociaż wspomniałam że robi to powoli :) Opakowanie mi jeszcze nie pękło i mam nadzieję że nie pęknie :)

      Usuń
  2. Dobrze, że przypadł Ci do gustu i działa, takie preparaty nie zawsze dają efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A chciałam ostatnio kupić i tego nie zrobiłam. Gapa ze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczescie nigdy nie mialam problemow z wypryskami i innymi takimi niespodziankami.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja takich preparatów nie kupuję. Odkąd mam pastę cynkową są całkowicie mi nieprzydatne : p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum