Autor: / 27 lis 2014 / 8 Comments / , , , ,

Dermedic - Krem na noc Regenist

 Maratonu dzień drugi - ostatni. No i jakby nie było ostatnia recenzja. Jeszcze kilka zobowiązań i jeśli okaże się, że będę chciała zawiesić bloga to będę mogła to zrobić bez przykrych konsekwencji i bez niedomkniętych spraw. Mam jednak nadzieję, że czas pracy mi się unormuje, weekendy staną się wolne od zakupów i meblowania domu a wieczory będę mogła poświęcać blogowi :)

 Dziś na tapecie Stymulujący krem regenerujący na noc Regenist. Najdłużej czekał na otwarcie bo chciałam najpierw zapasy uszczuplić a jak już otworzyłam to okazało się że żałuję że nie trafiłam na niego wcześniej. Nie zdetronizował ogórkowego brata, ale świetnie go zastąpił, a przez jakiś czas świetnie z nim współpracował.

 Tak o wspomnianym kremie pisze producent:
Opracowany w Instytucie Badawczo - Rozwojowym Biogened kompleks aktywny ARS 3 Ursolical zawiera: kwas ursolowy, witaminę E oraz olej migdałowy. ARS 3 Ursolical posiada właściwości wzmacniające włókna kolagenowe poprzez aktywację ich wzrostu. Pobudza proces syntezy elastyny, wzmacniając strukturę skóry. Stymuluje regenerację naskórka.
Dodatkowo, synergicznie działający kompleks składników nawilżających w postaci Gliceryny, Dub Diol oraz Moisturizing Vegetal Micropatch wnika w głąb skóry. Dzięki właściwościom higroskopijnym zatrzymuje w niej wilgoć, zapobiegając nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody.
Preparat do pielęgnacji nocnej został wzbogacony o składniki wspierające proces odnowy skóry podczas snu w warunkach spowolnionego metabolizmu. Aloe Vera Gel, Phytosqualan oraz D - pantenol odbudowują mikrouszkodzenia skóry. Wzmacniają jej strukturę, dzięki czemu staje się mniej podatna na powstawanie zmarszczek.
Działanie:
- wzmacnia włókna kolagenowe i aktywuje ich wzrost,
- pobudza samodzielną regenerację naskórka,
- zapobiega nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody (ogranicza TEWL),
- odbudowuje mikrouszkodzenia skóry,
- wspiera procesy odnowy skóry, wzmacniając jej strukturę,
- hypoalergiczny.
55zł / 50g


 Krem ma kolor różowy, zamknięty jest w różowym słoiczku ze srebrną zakrętką a słoiczek dodatkowo opakowano w różowy kartonik. Miła odmiana od serii HydraIn3 Hialuro, która była niebieska i ciężka. Tu jest kobieco i przyjemnie. Zapach bardzo ładny, zupełnie odmienny od ogórkowych aromatów, które do tej pory kojarzyły mi się z marką. Konsystencja jest lekka, bardzo fajnie się rozprowadza na skórze i szybko wchłania. Zostawia cerę gładką i miękką w dotyku, rano twarz wygląda jaśniej, jej koloryt jest wyrównany. Szybko zauważyłam lekkie ujędrnienie oraz lepsze napięcie skóry w okolicach oczu i policzków. Efekt nawilżenia utrzymuje się długo, tak samo jak przyjemny zapach, który został mi na poduszce :)

Cena początkowo wydała mi się dość wysoka, ale po pewnym czasie używania doszłam do wniosku, że jest jak najbardziej adekwatna do wydajności, jakości kosmetyku oraz działania.

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

8 komentarzy :

  1. Szukam czegoś na noc, może się za nim rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ciekawa jestem czy trafisz na jakąś fajną promocję :)

      Usuń
  2. Lubię gdy krem ładnie pachnie i do tego świetnie nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na noc gdybym sie smarowane ładnie pachnących to juz yc nie musiałabym palić : ) zapisuje by go kiedyś kupic : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nie mam pojęcia co chciałaś napisać :D

      Usuń
  4. Opis działania jest bardzo zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum