Autor: / 27 lis 2014 / 8 Comments / , , ,

Dermedic - koncentrat balsamu nawadniający skórę

 Przedostatnia recenzja, mam nadzieję że Wam to nie przeszkadza :) pora na Koncentrat balsamu nawadniający skórę z serii HydraIn3 Hialuro. To chyba moja ulubiona seria tej marki, na żadnym produkcie się nie zawiodłam i póki co się nie zapowiada żeby tak miało być. Kosmetyk z dzisiejszego postu już kiedyś opisywałam, ale z przyjemnością do niego wróciłam, szczególnie w okresie jesiennym.

W 2012 opis produktu wyglądał tak: 
 Wygładzenie przesuszonej skóry - Hydroavena - zmikronizowane oligopeptydy z owsa o wielkości cząsteczek umożliwiających wnikanie w głębsze warstwy skóry, wiążą wilgoć w warstwie rogowej, natychmiast ujędrniając i wygładzając skórę. Wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry - Wysoka zawartość Hyaluronic acid i Urea 5% wraz z wodą termalną o kojących właściwościach, utrzymują wysoki poziom nawilżenia w głębokich warstwach naskórka. Wygładzają i poprawiają elastyczność skóry.


Opakowanie się nie zmieniło, dalej jest to duża, miękka tubka z klapką. Powiem Wam, że wracając do balsamu spodziewałam się że znowu mi się zapach znudzi. Okazało się że byłam w błędzie i jest on miłą odskocznią od mdłych zapachów które do tej pory mi towarzyszyły. W kwestii nawilżenia skóry nie mam zarzutów, jest to seria która zadowala mnie w 100%. Balsamu używałam głównie rano przed pracą. Szybko się wchłania, nie zostawia tłustego filmu (delikatny film jest, ale nie przeszkadza zupełnie), nie tłuści ubrań a jego zapach nie przebija się przez zapach perfum. Po 12h skóra nadal była gładka, miękka, nawilżona i bez oznak spięcia.

  Co się zmieniło? Moja świadomość. Teraz z wielu drogeryjnych balsamów zrezygnowałabym na rzecz koncentratu właśnie.

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

8 komentarzy :

  1. Nigdy tego produktu nie miałam. Ale dzisiaj stosowałam z tej firmy maskę nawadniającą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten koncentrat, nawilża lepiej niż większość balsamów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mojej skóry on nie jest ale bym wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz przez ciebie mam na niego ochotę ! I to duża !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum