Autor: / 4 lis 2014 / 19 Comments / , , , , , , ,

Bridal manicure

Wrzucanie zdjęć na instagrama jest złe. Często to najpierw tam wędruje mani, i dopiero po kilku tygodniach ląduje na blogu. To mani pokazałam daaaawno i byłam święcie przekonana, że na blogu już było. Myliłam się jednak, więc trochę spóźniony post będzie. To już w zasadzie chyba mój znak rozpoznawczy :P
Posting photos onto Instagram is a bad thing. But firstly a manicure will go there, than after a few weeks it appears on the blog. This manicure was showcased quuuite a while ago and I was completely sure that I’ve already posted it onto the blog. Of course I was wrong, there for this is a late post – pretty much my trade mark. 

Mani jak widać stare, jeszcze wtedy się mocno motałam przy stemplowaniu. Użyłam dwóch płytek MoYou z kolekcji Bridal - wzór ten sam, różnica tylko jest w rozmiarze. Na wzorek nałożyłam plasty miodu a na paznokcie bez stempli - półperełki. Tłem jest mieszanka dwóch lakierów - Color Club Eiffel Tower Power i Golden Rose Care+Strong 115.
As you can probably see, this manicure is quite old. I wasn’t so used to stamping back then. I used two MoYou plates’ from the Bridal collection – the pattern on both was the same, just different sizes. On the patterns I laid honeycombs, and on the nails without stamping – pearls. The base was a mixture of two varnishes – Color Club Eiffel Tower Power and Golden Rose Care+Strong 115.

Wykorzystane lakiery:
Used varnishes:
Misslyn base coat
Color Club Eiffel Tower Power
Golden Rose Care+Strong 115
Półperełki BornPrettyStore
Venita top szybkoschnący

Czarny lakier do stempli BornPrettyStore
Golden Rose Rich Color 35
MoYou London Bridal 06
MoYou London Bridal 07


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

19 komentarzy :

  1. Całość jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj, na moim dysku też są zdobienia sprzed jakiegoś czasu ;)
    Zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! Muszę poszukać takich płytek i stempelków

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum