Autor: / 20 lis 2014 / 41 Comments / , , ,

Blue Sparks

Dzisiejszy post będzie bardzo krótki i robiony bardzo szybko. To po prostu swatch, bo czasu mi ostatnio brakuje nawet na sen. My Secret Sandy Nail Polish to kolekcja piasków. Na moje szczęście były jakiś czas temu mocno przecenione więc przytuliłam 2. Pierwszy - 172 Blue Sparks w buteleczce wygląda przecudownie i musiałam kupić. Na paznokciach to już inna bajka, no ale przejechałam się tak już nie raz i jeszcze nie raz to zrobię.

Lakier wymaga dwóch warstw. Schną dość szybko, ładnie chropowacieją a zmywanie nie jest wcale takie tragiczne. Lakier nie odbarwia skórek ani paznokci, więc do tego momentu mamy spokój. Niestety to co w buteleczce tak błyszczy i mruga na paznokciach jest ciemne, mocno niezidentyfikowane. Drobinki są słabo widoczne i ogólnie efekt dupy nie urywa. Może byłoby lepiej, gdyby lakier schnął do całkowitego matu, tu niestety wygląda trochę zbyt "mokro". No, pożaliłam się to mogę iść do pracy :)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

41 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. oj, mi też ale jakoś tak w buteleczce lepiej migocze :D

      Usuń
  2. Nie jest taki zły :) Podobnie ma się sprawa z czarnym piaskiem z Sensique, duży błysk w buteleczce a nikły na paznokciu, ale koniec końców doszłam do wniosku, że mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt mi się podoba, to nie tak że totalnie do dupy wyszło. Ale jednak lepiej w butelce no :D

      Usuń
  3. Na zdjęciach nie wygląda, aż tak źle :) Ma nawet ciekawy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i lubię ;) Co prawda bardziej czarująco wygląda w buteleczce, no ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się bardzo podoba! Żałuję, że nie mam dostępu do tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poniekąd też nie mam :D kupuję podczas wizyt w polsce :)

      Usuń
  6. Wygląda fajnie, chociaż faktycznie w buteleczce inaczej ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie wygląda na Twoich paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie lubię u siebie takich ciemnych kolorów, za to u innych bardzo mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny efekt :D taki asfalt :P

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie "taki sobie", ja go kupiłam chyba rok temu i nadal nie użyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się bardziej podoba niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez sie na nim zawiodłam ale zmieszałam go z lovely snow dust w kolorze srebrnym i ujdzie w tłumie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, ja się cały czas napalam na snow dusta ale tego białego. A nóż widelec ktoś będzie chciał sprzedać :)

      Usuń
  13. Faktycznie wolałabym to co w buteleczce... na paznokciach wygląda jak asfaltowa droga :D Ja bym spróbowała go pokryć nabłyszczającym topem, może coś fajnego wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak miałam z nim to samo przeżycie, dlatego jest w mojej zakładce wyprzedaż :p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum