Autor: / 6 lis 2014 / 18 Comments / , ,

Black and classy

Powiem Wam śmieszną historię. Nie mogę malować paznokci do pracy na czarno. Za to jak dodam kilka cyrkoni to to już nie są czarne paznokcie. To są paznokcie czarne z cyrkoniami, więc nikt nie może się doczepić. Nie sądziłam że mogę tak to naginać, ale jak widać w Wielkiej Brytanii "plain black" to czerń bez niczego. Czuję się, jakbym wygrała coś specjalnego, bo przez 3 miesiące nie malowałam paznokci czarnym lakierem na dłużej niż 1 dzień (sobota albo niedziela) :D To zdobienie jest sprzed kilku tygodni, kiedy w niedzielę padłam zmęczona a w poniedziałek zaczynałam pracę rano i zapomniałam paznokcie przemalować. Na dobre mi to wyszło :)

Filozofii zero- dwie warstwy czerni, kilka cyrkoni, top. Nie udało mi się uchwycić błysku, ale przynajmniej widać że kamyczki nie zmatowiały pod topem. Udało mi się je wykończyć, więc pisząc posta zrobiłam przerwę na zamówienie 2 kolejnych paczek. To chyba najczęściej używana ozdoba w moich mani. Zaraz po niej są ćwieki i stemple. Muszę kupić inne kolory (mam 8 na 13 dostępnych) ale ciągle zapominam. Tym razem robię listę i hurtem zamówię wszystko w dniu wypłaty, a potem zrobię sobie bana na zakupy. Ciekawe czy mi się uda wytrzymać 28 dni bez ebaya :D

Wykorzystane lakiery:
Golden Rose Rich Color 35
Cyrkonie - ebay
Sally Hansen Insta-Dri

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

18 komentarzy :

  1. Wyglądają świetnie :)
    Jesteś niczym Drzymała ze swoim wozem xd

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię GR. są to naprawdę dobre lakiery. ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcę takie kamyczki ! A co do filozofii koloru paznokci. Ja serio nie rozkminiam hahaha jak czarnego nie można, a czarny z dodatkami już tak ? : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, bo plain black to nie black with something :D Więc w zasadzie załatwiłam ich ich własnym regulaminem :D

      Usuń
  4. U mnie taki mani długo by nie przetrwał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne paznokcie wyglądają genialnie! A z tymi zdobieniami to już w ogóle czadowo! :D Dlaczego nie możesz mieć w pracy czarnych paznokci?

    Pozdrawiam!
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Możemy mieć dowolny kolor włosów, ale neonowych i czarnych paznokci nie :D

      Usuń
  6. Dobry miałaś pomysł z cyrkoniami. Faktycznie, to już nie jest tylko czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne i nadal klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie :) klasycznie, ale nie oklepanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za cierpliwość do układania cyrkonii!
    Lubię moją prace za to,ze nikt mnie nie ogranicza z malowaniem paznokci:) a czasem nawet sam szef skomentuje ze ladne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      U mnie ten zakaz i tak każdy olewa, nie pojmuję tylko czemu akurat na czerń padło :D

      Usuń
  10. Spryciula! :D Mani fajnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum