Autor: / 23 wrz 2014 / 30 Comments / , , ,

Delicate

Jestem chora. Wczoraj jeszcze miałam nadzieję, że to tylko katar i ewentualnie jakieśtam kichanie, dziś natomiast w 100% czuję, że jest źle. Mimo to chodzę do pracy, bo ja warrior jestem i tak łatwo się nie poddaję, ale powoli energia mnie opuszcza. Nowości na paznokciach nie mam, bo mi się po prostu nie chce, ale za to zaległe mani na bloga trafią. Trochę się nazbierało :) Tym razem prosto, skromnie i delikatnie. Całość to bardzo słabo kryjący różowy lakier dla ujednolicenia koloru paznokci i naklejki. A, no i top. Koniec. 15 minut roboty a efekt bardzo fajny. No i mani wytrwało aktywność na basenie, więc zostaje mi się cieszyć, że kiedyś sobie wspomniane naklejki kupiłam :)

Na paznokciach widzicie oprócz lakierów jedną warstwę fiberglassu, który dobrze nałożony wygląda baaaardzo naturalnie (no u mnie dobrze nałożony nie był, co było widać koło skórek, ale to jedna z pierwszych prób więc i tak dumna byłam). Póki co odkryłam tylko dwie wady naklejek - pogłaskane pędzelkiem od topu mogą tracić kolor i nałożone na bardzo krzywą płytkę paznokcia mogą się odgiąć. Znalazłam też inne kolory, więc czekam na paczki żeby się pochwalić i podzielić :)

Wykorzystane lakiery:
Misa 82 Paris Pink
Naklejki ebay
Sally Hansen Insta Dri

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

30 komentarzy :

  1. Wydaje mi się, że te złote naklejki lepiej by wyglądały na jakimś granacie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takim?

      http://mirrorowisko.blogspot.co.uk/2014/09/blueberry.html

      :D

      Usuń
  2. dla mnie chyba za jasno : c ale taką naklejkę bym strzeliła sobie na lakier typu fiji i byłoby idealnie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja potrzebowałam czegoś takiego bo od daaaawna nie miałam prawie gołych paznokci :)

      Usuń
  3. Bardzo eleganckie,proste i subtelne.Ale tym najbardziej urzekają :) Zdrowiej szybko,ja też się staram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka :*
    Mani świetne. Naklejki zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ;)
    Wracaj do zdrowia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie świetne te naklejki ^^

    mnie też właśnie coś łapie, zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatne ale efektowne więc mi się podoba :) No i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to połączenie, ale chyba wolałabym jednak bardziej kryjącą bazę ;) Naklejki super, takie barokowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kryjąca baza już na blogu była i pewnie jeszcze będzie :)

      Usuń
  9. Fajny efekt, w sam raz dla osob ktore nie mogą sobie pozwolić na kolorowy lakier do paznokci w pracy. Ehh zdrowka, ja mam angine. ;( cos strasznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Ci przeszło jak najszybciej, angina jest okropna :/

      Usuń
  10. Ślicznie to wygląda :) Zdrówka życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie idealnie!
    I zdrowia, też jestem rozłożona.

    OdpowiedzUsuń
  12. uzyskałaś wspaniały efekt :) !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum