Autor: / 27 mar 2014 / 18 Comments / , , ,

Lemax Marmur - szejk truskawkowy?

Nie jestem fanką różowych lakierów do paznokci, szczególnie tych z serii "come on Barbie". Lubię je przełamywać czymś ciemnym, najlepiej czernią, więc gdy trafił do mnie pierwszy marmurek z czarnymi właśnie drobinkami wiedziałam od razu co zmaluję. Z pomocą przyszły różowe ćwieki, bo szczerze mówiąc cyrkonii tam nie widziałam, a sama czerń była zbyt smutna. Jakkolwiek to nie brzmi.

Marmurek Lemaxa kosztujący całe 2zł to moje odkrycie poczynione dzięki sympatycznej Diunay, początkowo skusiłam się tylko na dwa kolory, natomiast teraz wiem, że chcę wszystkie. No i szkoda trochę, że Lemax poprzestał na piątce wspaniałych, nie obraziłabym się za coś intensywnego, mniej rozbielonego (cała nadzieja w serii neonowej!). Drobinki musiałam sobie wykałaczką przemieszać i na wszelki wypadek wrzuciłam mu kulkę mieszającą. Poza tym wad nie znalazłam, nawet fakt, że potrzebowałam trzech warstw mnie nie zniechęci. Tym bardziej, że mogłam dać jedną na różową bazę.

Ćwieki jak to ćwieki, małe, kolorowe i trzymały się do zmycia. Gdybyście chciały te, lub jakiekolwiek inne ozdoby z BPS przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10. Top mi je lekko ubrudził czarnym lakierem, ale jakoś udało mi się to w znacznym stopniu wyczyścić. Jedynym śladem po zmywaczu była lekko zmatowiona okolica ćwieków na paznokciu wskazującym, ale nie chciałam już tego zalewać niczym, bo do rana by nie wyschło. A nawet jeśli, to utwardzenia by nie było.

Wykorzystane lakiery:
 
Lemax marmurek różowy
MUA no2
Venita top szybkoschnący

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

18 komentarzy :

  1. Świetnie wygląda, mimo, że taki jasny.. I cena też całkiem przystępna!
    Gdzie takie cacka można dorwać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bazarkach wszelakiej maści :) i w chińczykach/ mniejszych drogeriach :)

      Usuń
  2. A ja bym wybrała jednak opcję bez ćwieków :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba połączenie tych lakierów i ozdoby ;) ale ciągle nie umiem znaleźć tego różu z drobinkami ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi je kupowała inna blogerka, więc nie pomogę Ci w poszukiwaniach bo sama nie mam pojęcia gdzie co i jak :(

      Usuń
  4. Wyszło ekstra :) niby słodkawo ale z pazurem :) a ja miałam jeden marmurek ale nie przemówił do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mix, marmurki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to połączenie kolorów wygląda ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. jak lody z makiem :D:D mam nadzieję, że nikt tego nigdy nie opatentuje :D

      Usuń
  8. efekt rewelacyjny ;) też mam Lemax'y i jestem w nich zakochana :D czekam na marmurki neonowe :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum