Autor: / 26 lip 2013 / 23 Comments / , , , ,

Naklejki wodne #3

Jak poczujecie się znudzone wysypem mani na blogu to dajcie znać! Tymczasem, skoro skarg jeszcze nie było pokażę Wam kolejny twór. Znowu z naklejkami, bo szybko i ładnie. Pomysł wpadł mi do głowy gdy zobaczyłam resztkę taśmy klejącej! Miałam wtedy paznokcie pomalowane samą odżywką, więc po skosie nakleiłam taśmę na wszystkie paznokcie, pomalowałam końcówki na niebiesko, oderwałam taśmę i odczekałam aż wszystko wyschnie. Następnie wybrałam naklejki, potopiłam je w wodzie, przykleiłam na paznokcie, dorzuciłam top i poszłam spać. Dnia następnego paznokcie wyglądały tak:

Wykorzystane lakiery:

Eveline 8w1
Taśma klejąca
S.he 278
Naklejki wodne
Seche Vite

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

23 komentarze :

  1. Naklejki piękne, ale dodatkowy walor, to płytka w dwóch kolorach. Piękny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) i czuj się zagrożona, będę odgapiać! :P

      Usuń
  2. Jak zwykle śliczne paznokcie i idealnie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi chyba tego typu mani chyba nigdy się nie znudzi, więc możesz śmiało "spamować" nim bloga, bo wychodzi pięknie:)
    Osobiście bardzo lubię naklejki wodne, szczególnie te z motywami kwiatów, a róże to już uwielbiam. Już nawet biorę się za przygotowywanie wpisu z mani właśnie z naklejkami różami-nawet niebieskimi, tak jak u Ciebie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam, że moje pierwsze naklejki były z motywem pand i kotów :D Dopiero po kilku miesiącach trafiłam na te kwiatowe :) Nigdy bym nie pomyślała, że kupię ich tak dużo!

      Usuń
  4. Piękne te naklejki, niebieściutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ponownie świetnie ^^ mam nawet te same naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne mani! Gdybym miała czas i ochotę się bawić w malowanie paznokci.. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no. zdobienie jest fantastyczne i wygląda bardzo ładnie. te naklejki to świetne są ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie i oryginalnie ,ja jednak wole prostotę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te naklejki są mistrzowskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Ta wersja z naklejkami mi się osobiście bardziej podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz Ty talent!! :)
    Ładnie tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum