Autor: / 1 lip 2013 / 8 Comments / , , , , , , ,

Dzikie wyzwanie: żabka

 Nie chcę zapeszać, ale projekt Orlicy jest jednym z niewielu, w którym wytrwałam do końca i wyrabiam się na czas z postami. Jest to łatwe, bo pomysły mam i jakoś tak czasu troszkę więcej. Pomysł na żabkę miałam w głowie od samego początku, bo niewiele wcześniej oglądałam program o żabach właśnie. Miałam wtedy akurat paznokcie pomalowane na czerwono, więc niewiele myśląc dorobiłam żabkowe brzuszki/boczki i utrwaliłam całość topem. Trzy dni później zrobiłam jeszcze z zielonymi brzuszkami, ale zdjęcia będą jak wrócę do siebie bo ich nie mam na dysku.

Jeszcze wykorzystane lakiery:
Inglot S-Bond treatment
17 Knockout Red
Eveline Scarlett 550
Max Factor 35 Candy Blue
MUA nr 2
NYC op szybkoschnący

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

8 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum