Autor: / 13 lip 2013 / 26 Comments / , , , , ,

Dzikie wyzwanie: chrabąszcz

Jak się nie ma wszystkich lakierów, jakie się mieć chce, to się człowiek potrafi postarać o kombinowanie. Gorzej, jeśli 1/4 lakierowej ferajny, która miała być użyta do zrobienia mani jest gęsta i ciężko cokolwiek nią zmalować. Na szczęście Inglot mnie poratował, ale po fakcie. Dziś w ramach akcji Dzikie Wyzwanie mam chrabąszcza. Dla mnie to po prostu żuczek, odkąd pamiętam wszystkie robaczki z połyskującymi skorupkami były żuczkami właśnie. Chciałam odbić malutkie robaczki z płytki do stempli, ale okazało się, że nie mam jej ze sobą. Miałam za to taśmę i szybki pomysł. Pomalowałam paznokcie bazą i czarnym lakierem, nakleiłam taśmę, zamalowałam metalicznym Essenciakiem, wykałaczką dorobiłam to coś na górze paznokcia i dorzuciłam top. Niestety gęstość lakieru dała się we znaki i nie jest to idealnie równe, chociaż w rzeczywistości było to o wiele mniej widoczne. I jeszcze tylko informacyjnie: mani wykonałam na projekt u Orlicy :) Jestem z siebie dumna, cały czas wyrabiam z postami na czas :D

 Wykorzystane lakiery:
No7 base coat
MUA nr 2
Essence 43 Where is the party?
NYC top szybkoschnący

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

26 komentarzy :

  1. Jakie piękne pazurki! Ciekawy jest to dzikie wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie swietne pazurki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ciekawy pomysł! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszło ;)nie miałam okazji używać żadnego z wykorzystanych przez Ciebie lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś z tym wyzwaniem ;>>

    Zapraszam do siebie na nowy post ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie pomysł świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i staranne wykonanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie - fajnie zestawione lakiery :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fantastycznie wysżło. istne żuczki ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie taki sam mani chciałam wykonać hm no cóż trzeba będzie wymyślić coś innego ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe! Szczególnie baza pod zdobienie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba :) fajny pomysł na ozobienie duochromowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum