Autor: / 21 cze 2013 / 25 Comments / , , , , ,

Dzikie wyzwanie: flamingi

Zaczyna się kolejny tydzień dzikiego wyzwania u Orlicy. Tym razem pora na dumne flamingi, które u mnie wyszły z nadwagą i przykurczem szyi, ale wydają się całkiem szczęśliwe. Z paznokci odleciały mi po ok 3 dniach co jest dobrym wynikiem bo to właśnie z nimi siedziałam w samolocie a tam nadzwyczaj szybko zgryzam skórki, paznokcie i lakiery. I, o dziwo, wcale nie ze stresu.
 Wzór widziałam jakiś czas temu na facebooku i nie mogę znaleźć. Jak już wróci mi szybki internet to dodam zdjęcie inspiracji, bo na pewno było na jakimś blogu. Eksperymentowałam z piaskowymi lakierami, które przykryte topem dają fajny efekt. Warunek jest jeden - top nakładamy na wilgotny lakier piaskowy.

Klasycznie lista lakierów, których użyłam, ale jeszcze bez szczegółowych nazw bo ich pod ręką nie mam.
No7 base coat
Barry M305 Atlantic Road
No7 zmieszany przeze mnie
Barry M 313 Kingsland Road
Eveline Scarlett 550
MUA nr 2

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

25 komentarzy :

  1. Super Ci wyszły, mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne :)
    Ja zupełnie nie mam pomysłu na tydzień flamingowy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! :O
    wyszło Ci wręcz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają świetnie! :D i kolorystycznie mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra!
    Ostatnio wszędzie atakują flamingi i chyba coś o nich napiszę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne. Kolory do siebie pasują :3

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie słodkie ,strasznie mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są piękne! Kiedyś będę musiała spróbować zmalować takie na moich paznokciach, choć pewnie tak ładne nie wyjdą :/
    Przy okazji zapraszam Cię do mojego paznokciowego projektu - inspiracją będą dobranocki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powaliły mnie Twoje flamingi, są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam cię za te paznokcie. Ja potrafie zrobić tylko jednolite, a i tak najczęściej albo rozmarze, albo gdzieś dotkne, i musze zmyć po 20 minutach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie je zmalowałaś :D jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze są tak dokładnie i profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczny efekt! bardzo ładne zdobienie. podoba mi się taka kolorystyka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum